آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

امید من آیدین

اولین شعر مدرسه

1398/7/23 5:01
نویسنده : مامانی
281 بازدید
اشتراک گذاری

اولین شعری که آیدین یاد گرفته درمورد فصل پاییزه.مربی برامون داخل کانال مدرسه فرستاده تا باهاش کار کنم.منم هرجور میخوندم جور نمیشد.

جروجروجر دوباره بارون میباره

شروشروشر یه ناودون مشغول کاره

قاروقاروقار کلاغا دسته به دسته

باروباروبار تابستون بارشو بسته

پروپروپر برگ و گل داره میریزه

هووهووهو باد میگه فصل پاییزه

تا اینکه فهمیدم آهنگ روش داره.وقتی با آهنگ میخونه دلم براش میره جیگر مامان.🤗 همش میگم آیدین دلم رو شاد کن.و اونم این شعر رو برام میخونه الهی قربونت برم.

فیلمش رو گرفتم ولی نمیشه انگار بزارم وبلاگ.لطفا اگه کسی از دوستان میدونه چجور میشه فیلم بزاریم وبلاگ بگه .ممنون میشم.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

mohammad
23 مهر 98 8:39
سلام خدا حفظشون کنه 😍
عمه فروغعمه فروغ
23 مهر 98 10:24
فیلم رو داخل آپارات آپلود کنید 
لینکش رو اینجا بذارین
مامانی
پاسخ
یه چیزایی خوندم.ولی انگار تو آپارات عمومی میشه.من فقط میخام تو وبلاگش بیاد.بازم ممنون
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 مهر 98 13:39
موفق باشی عزیزم
مامان صدرامامان صدرا
5 آبان 98 11:12
😍😍😍