آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

امید من آیدین

دندون جدید !

1399/1/16 0:19
نویسنده : مامانی
437 بازدید
اشتراک گذاری

تو دوران کرونا و قرنطینگی و استرس و اضطراب کرونا گرفتن 😅 یه اتفاق شیرین افتاد. اولین دندون شیری آیدین 9 اسفند افتاد. زود بود ولی افتاد.چند هفته قبل که بردمش دندون پزشکی ، خانم دکتر گفتن سن دندونش جلوتر از سن خودشه و احتمالا دندون شیریش بیفته و افتاد.یه مدت بود لق شده بود و آیدین باهاش بازی میکرد و ما هی تذکر میدادیم بازی نکن میفته. تا اینکه خودش افتاد.جالبه اولین دندون شیری رو تقریبا تو سن 5 ماه و نیم درآورد و همون دندونش تو سن 5 سال و نیم افتاد. قربون دندونات برم 🤗 تو کارتون پپاپیگ دیده بود که وقتی دندون پپا افتاد یه فرشته به اسم توث فری میاد و زیر بالشت پپا یه سکه طلا میزاره. و به من گفت مامان حالا که دندونم افتاده توث فری برام سکه میاره؟ منم گفتم شاید بیاره. شب که خوابید یه اسکناس به همراه بیسکوییت و آبمیوه گذاشتم زیر بالشتش . صبح که بیدار شده بود اول زیر بالش رو نگاه کرده بود و با خوشحالی اومد به من نشون داد و گفت توث فری برام پول آورده 😘 به فاصله چند روز دومین دندونش هم افتاد و اینبار یادم رفت هدیه بزارم. بعد دو سه روز گفت راستی مامان برای این دندونم توث فری برام پول نیاورد .گفتم یادش رفته حتما . و ماجرای اسکناس و آبمیوه رو تکرار کردم 😉 بابایی هم براش ماشین خرید و گفتیم هدیه برای دندونای جدیدت . باید بعد از این بیشتر مراقب دندونات باشی و مرتب مسواک بزنی . ان شاءالله دندونات به من و بابایی نره و خوب از آب دربیاد 😘

اینم هدیه آیدین بابت دراومدن دندون دائمی

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
16 فروردین 99 9:09
عززززیززززم مبارکت باشه بسلامتی💋
عمه فروغعمه فروغ
16 فروردین 99 12:14
مبارک  باشه گل پسر😊
نرگسنرگس
16 فروردین 99 17:09
ما با افتخار دنبالتون کردیم ... خوشحال میشیم شما هم ما رو دنبال کنید .🌸🌸🌸🌸
مامان آنیلمامان آنیل
16 فروردین 99 22:59
دندون تازه مبارکت باشه گل پسر🦷⚘😍