آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

امید من آیدین

یک هفته تا تولد آیدین !

1393/11/22 21:59
نویسنده : مامانی
205 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس یه هفته قبل از تولد آیدینه! روزی که برای مراقبت رفته بودیم و من از روی کنجکاوی از دکتر خواستم سونوگرافی بنویسه تا وزن آیدین رو بدونم.خیلی معطل شدیم تا نوبتمون شد ولی به معطلیش می ارزید چون دکتر گفت بچه احتمال زیاد هفته آینده به دنیا میاد و من و بابایی تعجب کردیم چون فکر میکردیم دو سه هفته دیگه وقت داشته باشیم . خلاصه از من انکار و از بقیه اصرار که احتمالا آیدین هفته بعد به دنیا بیاد که ............................. اومد.

niniweblog.com

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سحر
23 بهمن 93 2:53
ابیجی ممنون امدی ب وبلاگم موق زایمانت دعا برای من فراموش نشه زود شوهر کنم دعا باشه
مامانی
پاسخ
سلام عزیز من 5 ماه و 21 روزه که زایمان کردم و آیدین به دنیا اومده از روزشمار تولدش پیداست. فقط ترتیب چینش مطالب طبق زمان نیست که دنبالشم درستش کنم . ولی دعای مخصوص برات میکنم ان شاالله به آرزوی دلت برسی ...
♥ایدا♥
24 بهمن 93 15:16
این کوچلو از همین الانم معلومه خش تیپه به منم سربزنید اپم