آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

امید من آیدین

رسم قدیم !

1393/11/27 15:42
نویسنده : مامانی
1,898 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی آیدین به دنیا اومد مامان میگفت باید تا 40 روز قنداق بشه تا پاهاش صاف بشه و پرانتزی نشه . خودمون تو اینترنت جستجو کردیم اکثرا گفته بودن  قنداق نکنید و کلا ردش کرده بودن .ولی خب ماها بچه های قدیم هستیم و قنداق شدیم و مشکلی هم برامون پیش نیومده شایدم فایده داشته باشه . ما هم تا جایی که می شد سعی کردیم قنداقش کنیم و موقع جابجا کردنش راحت تر بودم ولی بعد از مدتی که دیگه خودشم دست و پا می زد و نمیخاست منم اصراری به ادامه قنداق نکردم . به نظر من نباید تمام رسوم قدیم رو با شدت رد کرد بعضیهاش رو که منطقیه و با عقل منافاتی نداره انجام بدیم که احترامی هم به بزرگترها باشه ...

یه رسم جالب دیگه اینه که میگن به چشم و ابروهای نوزاد سرمه بکشین تا مشکی و خوشگل بشن.من خودم با چشم مخالف بودم ولی برای ابروهای آیدین سرمه کشیدیم و کلی خندیدیم ( شما هم امتحان کنین ) چند ساعت بعد هم پاکش کردم و الان بعد 6 ماه معلومه (خودتون هم میبینین) که اینکار کوچکترین تاثیری در پر شدن ابروهاش نداشت و تنها چیزی که مهمه ژنتیک و وراثته ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)