آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

امید من آیدین

لالایی

1394/2/14 10:03
نویسنده : مامانی
884 بازدید
اشتراک گذاری

هر مادری برای فرزند نازنینش لالایی مخصوص داره و هر بچه هم به لالایی مادر خودش عادت داره .لالایی به بچه آرامش میده و میگن از دوران جنینی برای بچه لالایی بخونین تا وقتی به دنیا اومد همون لالایی براش آشنا باشه و با اون بخوابه و آروم بشه . این رسم قشنگ از مادرهای مهربونمون به جا مونده .منم از هر جا یه بیتی پیدا کردم و آخرش این شد لالایی آیدین که با اون میخابه ...

لالالالاگل لاله   بابا رفته سر کارهخوابلالالالا گل پونه    بابا رفته در خونهخوابلالالالا گل شبنم   لالالالا گل مریم خواب لالالالاگل شب بو    بخواب ای نازگل خوشبو خواب لالالالا گل میخک   بخاب ای نازنین کوچک خواب لالا لالا گل نرگس   نبینم غصه ات هرگزخوابلالا لالا گل زردم    نبینم داغ فرزندم خواب لالالالا گلم باشی   بزرگ شی همدمم باشی خوابلالالالا گلم باشی   تسلای دلم باشی ....

البته لالایی های قدیمی خیلی قشنگترن مثلا این دو بیت رو از مادرجون شنیدم :

لالایی گویم و خوابت نمیاد          بزرگت میکنم یادت نمیاد

لالایی گویم و خوابت کنم من       علی گویم و صد سالت کنم من ...

راحت بخاب مامان جان ...خوابهای خوب ببینی فدات بشم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

به تو چه؟
15 اردیبهشت 94 20:23
چه پسر خوابالویی.انشاله خوابای خوب ببینی مثل من خواب قسط و وام و بدهی و طلبکار و حکم جلب و الی آخر نبینی خوابای خوشمزه ببینی پسر خوشگل.
خاله ریزه
24 اردیبهشت 94 15:25
نازی....چ کوچولویی خوشملی
دومین جشنواره کتابهای صوتی
27 اردیبهشت 94 10:41
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشنواره تولید کتاب های صوتی کودکان و نوجوانان نابینا دعوت بعمل می آید.همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری" ما را پذیرا بوده و در اجرای این برنامه ما را یاری فرمائید.