آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

امید من آیدین

سفرنامه شمال

1394/4/10 12:48
نویسنده : مامانی
231 بازدید
اشتراک گذاری

17 خرداد ماه رفتیم شمال (بابلسر). آب و هوا عالی جای همه خالی . این اولین مسافرت طولانی آیدین بود و به دلایلی تصمیم گرفتیم با اتوبوس بریم . بابایی نگران اذیت شدن آیدین بود ولی من با اعتماد به نفس بالا گفتم پس اون بندگان خدا که ماشین ندارن و با اتوبوس میرن مسافرت چکار می کنن . ما هم میریم فوقش آیدین میخابه .من بیشتر نگران اذیت شدن بقیه مسافرها بودم البته آیدین به جز دو سه مورد گریه زیاد شلوغ کاری نداشت .یه مسافر میگفت شاید جاش خیسه یکی میگفت شاید تشنه باشه و خلاصه شب خوابید .بازم خوب شد بلیط رفت و برگشت شب بود که آیدین بیشتر مسیر خوابید. به نظرم  تو این سن با بچه نباید مسافرت رفت اونم با اتوبوس. بهتره وقتی بچه راه افتاد مسافرت برین که  لذت بیشتری ببرین . ولی خیلی خوش گذشت ...

آیدین قبل از سفر در حال بستن چمدان

آیدین در طبیعت

آیدین در ویلا ( یه دل سیر با کنترل کولر بازی کرد)

آیدین در رستوران

آیدین در پارک

آیدین لب دریا

آیدین خوش تیپ

آیدین در مسیر بازگشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نینی
10 تیر 94 14:04
همیشه به سفر و خوشگذرونی