آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

امید من آیدین

سلامتی

1394/6/16 13:46
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بود آیدین کوچولوی ما مریض شده بود.بعد از واکسن یکسالگیش تب کرد  و من از استامینوفن استفاده کردم ولی تبش قطع نشد بعد ایبوپروفن دادم ولی بازم تب میکرد و من فکر میکردم بخاطر واکسنه ولی مرکز بهداشت گفت واکسن یکسالگی راحته و تب نداره. غذا هم نمیتوست بخوره و فقط شیر میخورد .  امان از تب بچه که مادر همش نگرانه و باید مراقب باشی خدای نکرده تشنج نکنه .چند شب همش بیدار بودم و پاشویه میکردمش.بعد 2 روز آب دهانش میرفت و گریه و بیقراری هم میکرد.با بابایی بردیمش دکتر و اون تا گلوش رو دید گفت وای وای ته حلقش زخم و آفت زده.چه بچه صبوری بوده که اذیت نمیکرده و تشخیص هرپانژین داد . این یه بیماری ویروسیه که تو بچه های 1 تا 10 ساله و بیشتر تابستون و اوایل پاییز شایعه . بیچاره تو این چند روز خیلی اذیت شد مخصوصا داروهاش که تلخ بود و به زور میخورد . کلی هم صورتش لاغر شد فداش بشم. ولی خداروشکر دوره بیماریش گذشت و بهتر شده. بعد از چند روز گرسنگی میل زیادی به غذا داره. قبلا وقتی غذا می پختم تا دو روز میخورد ولی از شانس اونشب شیر برنج پختم تا آخرش خورد و بازم میخاست که تموم شده بود . اینم ماجرایی بود از غذا خوردن آیدین . الهی همه بچه ها همیشه سالم باشن و زیر سایه پدر و مادر خوش باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)