آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

امید من آیدین

شیرخوارگان حسینی

1394/7/29 10:16
نویسنده : مامانی
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

امسال برای دومین بار آیدین در مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت کرد.جمعیت زیادی اومده بودن و داخل مصلی هم هوا گرم بود و آیدین هم که از شلوغی زیاد خوشش نمیاد برای عکس گرفتن همکاری نکرد. دو ساعتی که اونجا بودیم با یه پسر 3 یا 4 ساله فقط شکلات رد و بدل میکردن .شکلاتها داخل جلد بودن و آیدین چند تا لیس  میزد بعد میدادش به پسره و بعد از 1 دقیقه دوباره ازش میگرفت،جالبه که شکلاتها مال اون پسره بود. بعد این بازی براش تکراری شد و خوابش گرفت و بیقراری میکرد و ما هم همراه بابایی به خونه برگشتیم. خدا به حق علی اصغر امام حسین همه بچه ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کنه الهی آمین...

لالا لالالالایی گل پونه               قناری بی آب و دونه      خدا خودش روزی رسونه           مادر تو بدون شیره

این لبه یا این که کویره             گریه نکن صدات میگیره 

نشون نده اینقد گلوت و                 وا کن دو دست کوچولوت و                      دعا بکن یه کم عموت و

پرستوی سرخ و سفیدم               کی گفته من شیرت نمیدم                     شیری نمونده ای امیدم

دیشب خواب میدیدم دلم رو بردی      سه چار تا دندون درآوردی                  از دست من غذا می خوردی

یادت باشه یه بارم به من مادر نگفتی                مواظب خودت باش از روی نی نیفتی

دلم شکست تا دیدم گهوارت و شکستن           رو ناقه دست من رو ، رو نی سرت رو بستن

Image result for ‫نوشته یا علی اصغر‬‎


 



 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)