آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

امید من آیدین

پوشک

1395/3/10 10:54
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

آیدین حدود یکسال و چهار ماهش بود که : یه روز یکی از دوستام رو دیدم که درمورد از پوشک گرفتن بچش تعریف میکرد و به منم گفت سعی کن زودتر بچت رو از پوشک بگیری. یه دوست دیگم گفت من از یک سالگی بچم رو دیگه پوشک نمیکردم و منم تصمیم گرفتم آیدین رو از پوشک بگیرم. چون یه مطلبی هم خوندم که بچه از یکسالگی خودش متوجه میشه چه موقع دستشویی داره . اوایل سخت بود و فرش و موکت و ... و اتاق و آشپزخونه و هال و ... چند وقت پیش مامانم پیشنهاد داد خودت ببرش دستشویی و من  هر دو ساعت یکبار میبردمش و اینجوری بهتر شد . البته یه مشکل داشتم که اوایل میبردمش حمام کارش رو بکنه و اونجا با هرچی دم دستش بود مشغول بازی میشد و شیلنگ آب که دیگه نگو . یه مدت قبل از بردنش هرچیزی که داخل حمام بود و سرگرمش میکرد رو برمیداشتم بعد می بردمش . یه روز خواهرم گفت وقتی میگم دخترم فاطمه برو دستشویی میگه میخام برم حمام چون آیدین تو حمام جیش میکنه .بعد فکر کردم نکنه عادت کنه بره حمام کارشا بکنه . براش دمپایی می پوشوندم و میبردم دستشویی . هر چند اونجا وسایل کمتری بود که مشغول بشه ولی بازم آب بازی میکرد . خلاصه بعضی وقتها حدود نیم ساعت معطلم میکرد و منم که نهایت حوصلم تمام میشد خیلی دعواش میکردم و اونم گریه شدید و به زور جیش میکرد و میامدیم.تا اینکه جایی خوندم علت دستشویی نرفتن بچه ها تو سن بالاتر بخاطر دعوا کردنشون برای دستشویی تو سن کوچکتره . تازگیها هم فواصل دو ساعته بیشتر شده و حدود هر 4 یا 5 ساعت میره دستشویی و من نگرانم نکنه بخاطر بدرفتاری که باهاش کردم نمیاد ولی بابایی میگه شاید چون هوا گرم شده تعریقش هم بیشتر شده . بعد از این همه ماجرا و دردسر الان خیلی وضعیت بهتر شده و دیگه اصلا پوشک نمیکنم و فقط شبها قبل از خواب .حتی قبل ازبیرون رفتن هم  میبرمش دستشویی  و بعد میریم و خیالم راحته که خودشا خیس نمیکنه . خوشحال میشم اگه تجربه ای دارین برام بنویسین .ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)