آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

امید من آیدین

کتاب

1395/4/23 8:27
نویسنده : مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری

آیدین از همون اول علاقه زیادی به کتاب پیدا کرد و واقعا هم براش مفید بود و خیلی از داستانها رو با خودش مرور میکنه و به زبون خودش تعریف میکنه .هم برای حافظه اش خوبه هم برای گفتارش  و  مفهوم لغات زیادی رو بخاطر داستانها یاد میگیره و ما هم براش کتابهای جدید میخریم . هرچند که بعد چند روز که موضوع کتاب براش تکراری میشه و داستانش رو یاد میگیره پارش میکنه و منم چسب میزنم و براش بایگانی میکنم و کتاب جدیدی رو براش میارم . یه روز که مشغول پخت ناهار بودم هی مزاحم کارم میشد و منم گفتم برو کتاب سبزک قورباغه پشیمان رو بخون .اونم کتاب رو باز کرد و بعد مدتی متوجه شدم صداش نمیاد و دیدم روی صفحه آخر کتاب خوابش رفته فداش بشم .محبت... (کتاب رو یه دور خونده بود )

توصیه مامانی : حتما حتما برای بچه کتاب با رنگهای جذاب بخرید و براش وقت بگذارید و بخونید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)