آیدین کوچولوآیدین کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

امید من آیدین

نماز

1394/9/17 14:36
نویسنده : مامانی
332 بازدید
اشتراک گذاری

آیدین از همون اول علاقه خاصی به اذان داشت و براتون گفتم که پای تلویزیون از اول تا آخر اذان رو نگاه میکنه فداش بشم . آیدین کلمه الله اکبر رو به این صورت میگه : اللاک . و موقع نماز خوندن با پهن شدن سجاده میگه اللاک و شروع به نماز میکنه . همه خانوادمون آیدین رو به این کلمه میشناسن : اللاک . با الگو گرفتن از بابایی دیگه همه اعمال نماز مثل نیت و سجده و رکوع و قنوت رو هم یاد گرفته . تازگی ها هم برگه های دعای داخل سجاده رو برمیداره و بعداز نماز سلام به من میده تا از روشون بخونم و وقتی میگم تموم شد برگه ها رو از من میگیره و خودش شروع به خوندن میکنه . دیگه تسبیح انداختن دور گردن که فکر کنم کار همه بچه ها باشه . خدا خودش نگهدار عزیزامون باشه و الهی دل همه ما مخصوصا بچه ها با نور الهی روشن بشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)